Jobb, cykelköp, jogging

Hallå där!
 
Kom hem från jobbet ungefär runt 5. Var ganska mycket folk på cafét men allt var under kontroll så behövde inte stressa allt för mycket.. som tur var. Efter att jag hade slutat skriver Gustav att han köpt cykel och behöver bil för att hämta den. Snäll flickvän som jag är hämtar jag upp honom och sedan cykeln, vilken var väldigt ranlig och hade punka. Men den kostade bara 100 kronor så det får man väl vänta sig. 
 
Innan jag åkte hem från Norrtälje hämtade jag också upp ett paket på Kryddan från Monki.com. Älskar när dem har rea hehe. Väl hemma hoppade jag i joggingskorna och sprang ut 4,5 km. Det var skönt. Sprang dock en väg som är väldigt ödslig med bara skog så var lite rädd att en älg skulle hoppa fram, haha de är så obehagliga. Sprang även förbi sommarstugeområdet och såg att folk grillade redan(!!!).. alltid tar alla ut sommarn i förtid. Dock skulle jag inte heller haft något emot att grilla ikväll. 
 
Var nyss i duschen och duschade såå varmt. Blir alltid så himla kall typ fem mintuer efter jag tränat. Finns då inget bättre än att duscha så varmt att man nästan bränner sig. Sitter nu i min säng med håret i en turban och ska kanske snart fixa lite middag. Ja, jag vet att klockan är 8 men åt sen lunch så har därför inte varit middagssugen förens nu. Undrar över vad jag ska äta, kommer antagligen bli oinspirerad när jag kommer in till köket så slutar väl med en macka haha. 
 
Nej nu ska jag borsta håret, klä mig i mjukisar och se vad mitt kök har att erbjuda till middag. 
 
Allmänt | |
Upp